Digital beställningskanal för dina restaurangbehov

Med EasyOrder-beställningsplattformen kan du förbättra kundupplevelsen, minska personalens arbetsbelastning och öka din försäljning.

Låt dina kunder enkelt se, beställa och betala för sina köp med sin mobiltelefon

EasyOrders QR-kodbaserade kontaktlösa beställningskanal möjliggör säker och effektiv beställning till bordet eller för avhämtning

Hur fungerar EasyOrder?

Eleganta men diskreta QR-kodetiketter kan installeras direkt på borden och på webbplatser för avhämtningsbeställningar

Genom att skanna QR-koden på bordet eller på webbplatsen, kommer kunden till restaurangens menysida

Beställningen kan göras och betalas enkelt på bara fem klick – ingen nedladdning av app eller registrering krävs

När beställningen är betald skickas den automatiskt till kökspersonalen, och ett kvitto skickas till kundens e-postadress

SKANNA OCH TESTA DET SJÄLV!

Varför välja EasyOrder?

Design och användbarhet

EasyOrders gränssnitt och design har utvecklats i samarbete med serveringspersonal och UI/UX-proffs. Vår lättanvända och stiliga tjänst gör att beställningar kan göras med endast fem tryck

En riktig hjälpreda för servitörer

Våra unika QR-koder gör det också möjligt att överföra bordsinformation till personalen i samband med beställningen. Detta gör restaurangverksamheten effektivare genom att spara servitörens tid från att ta emot beställningar och fakturering, så att de kan fokusera på andra värdeskapande uppgifter

Inga appnedladdningar eller registreringar

EasyOrders uppdrag är att förenkla och påskynda användarens beställningsprocess. Därför fungerar vår tjänst som en modern app-liknande PWA-lösning i webbläsaren, utan att kräva någon registrering från användaren. Beställningen initieras enkelt genom att skanna en QR-kod

Hur kommer man igång med EasyOrder?

Att komma igång med EasyOrder är snabbt, enkelt och gratis för restauranger

1

Anmäl ditt intresse

Kontakta oss via e-post eller telefon – så ser vi tillsammans om EasyOrder kan vara till nytta för just din restaurang.

2

Ge dina restauranguppgifter

Vi ber bara om din allmänna företagsinformation och din restaurangs meny.

3

Registrera dig hos betalningstjänstleverantören

Vi skickar dig en registreringslänk, vilket gör det snabbt och enkelt att koppla ditt konto till vår tjänst för att ta emot betalningar.

4

Implementera startpaketet i din restaurang

Vi tillhandahåller ett startpaket som innehåller QR-kodklistermärken att installera på borden, instruktioner, inloggningsuppgifter och en surfplatta.

Kontakta oss

© Copyright 2024 Whoosh Enterprises Oy. All rights reserved.